Pilnie potrzebuję pomocy !!!

MONARI stworzył temat: Pilnie potrzebuję pomocy !!!

Witam, jestem tu nowa, ale potrzebuję Waszej pomocy. Już piszę w czym rzecz. Jestem z zawodu fryzjerką i otwieram mój pierwszy Salon fryzjerski, wybrałam myjnię firmy Panda z Trzebienicy i muszę zlecić wykonanie przyłączy wodnej i kanalizacyjnej do tej myjni, ale nigdzie nie mogę znaleźć zdjęć w jaki sposób ma mi hydraulik doprowadzić przewody, czy w ścianie, czy w podłodze? Może ktoś z szacownych forumowiczów posiada jakieś informacje jak to wygląda może ktoś takiej używa w salonie i mógłby mi pomóc a może jakieś fotki pokazujące jak to wygląda w praktyce. Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc bo bez tego nie mogę wykonać tego przyłącza. Dziękuję i czekam PS. Mój przedstawiciel handlowy na ten temat niewiele mi powiedział a na stronie Pandy też nic nie na ten temat.

baldek odpowiedział w temacie: Re: Pilnie potrzebuję pomocy !!!

Hej, no to masz nie lada problem :mrgreen:
Ja mam myjke Ayali i nie miałem zadnych problemów. U mnie na salonie przyłącze wychodzi ze sciany i hydraulik bez problemu podłączył myjkę do wody i kanalizacji.

Wydaje mi się że hydraulik takie myjki bez problemu powinien podłączyć, przynajmniej mój nie miał żadnego.

Ja nie stety nie znam sie na tego typu robocie więc nie wiem dokładnie co i jak.
Pozdrawiam i napewno dasz sobie radę.

MONARI odpowiedział w temacie: Re: Pilnie potrzebuję pomocy !!!

Cały problem jest w tym, że najpierw muszę miec wykonane doprowadzenie i odprowadzenie do myjni a myjnia bedzie dopiero za ok. 2-3 tygodnie. Nie chciałabym aby przewody wisiały ze ściany, tylko były zamaskowane a do tego potrzebuję np. roztawu, jaka wysokość itp.

MONARI odpowiedział w temacie: Re: Pilnie potrzebuję pomocy !!!