Loreal a Matrix

magnes_pl stworzył temat: Loreal a Matrix

Wiem, że podobny wątek już był dość niedawno, ale może ktoś jeszcze zdecyduje się napisać kilka słów. Moja działalność zostanie poszerzona o stanowisko fryzjerskie, a że na fryzjerstwie to ja się znam jak mój kot na podróżach kosmicznych to mam pytanie do Was.

Muszę wybrać kosmetyki, nie chciałabym za szybko zmieniać, wolę przyzwyczaić od początku moich klientów że jest to ta a nie inna linia. MUSZĘ z pewnych względów wybrać pomiędzy Matrixem a Lorealem, i jest to dla mnie baaaardzo trudny wybór bo nie znam się na tym kompletnie. I stąd moje pytanka:

1 Którą markę z tych dwóch wybralibyście i choć w dwóch słowach dlaczego

2 Czy powinnam najpierw znaleźć fryzjera a potem kosmetyki? Bo spotkałam się z opinią, nie wiem czy słuszną, że fryzjer nie będzie chciał pracować na nieznanych mu kosmetykach, chociaż brzmi to dość absurdalnie dla mnie.

Pozdrawiam
Marta

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

ania2036 odpowiedział w temacie: Re: Loreal a Matrix

Matrix jest bardzo dobry .chociaz jak zatrudnisz fryzjerkę to wyślij na szkolenie bo koloryzacja jest troszkę skomplikowana .jak będzie mało doświadczona to się sama nie połapie . Loreal jest równie dobry i prostszy . nie wiem czy wiesz ale Matrix to odłam loreala

magnes_pl odpowiedział w temacie: Re: Loreal a Matrix

Wiem, że to odłam, o ile się nie mylę to loreal kupił sobie kiedyś matrixa, zastanawiam się, czy ma znaczenie to czy zdecyduję się na loreal professionel czy matrix... czy jest między nimi przepaść, czy marki te są porównywalne.... czy jest to tak, że matrix to bardziej ekskluzywna marka w obrębie loreala czy po prostu dwie profesjonalne linie istniejące obok siebie równocześnie... czy mam sobie wybrać po prostu którąś losowo, czy istnieją jakieś za i przeciw obu... :)

Gaja odpowiedział w temacie: Re: Loreal a Matrix