Przedłużanie włosów metodą easy - on POMOCY!

igu666 stworzył temat: Przedłużanie włosów metodą easy - on POMOCY!

Witam! ;-)

Jestem początkującą, nie doszłą fryzjerką. Salon fryzjerski w którym mam praktyki oferuje przedłużanie włosów metodą easy - on, co oznacza włosy na taśmie silikonowej + taśma dwustronna. Otóż, zamówiłam sobie włosy na tejże taśmie i taśmę, chciałabym przedłużyć je sobie sama ponieważ doklejałam już pojedyńcze pasemka koleżankom - praktykantkom ale nigdy nie widziałam jak przedłuża się całą głowę. Moje pytanie dotyczy tego, w których miejscach mam przykleić pasemka, i jakiej szerkokości mają być, a także ile ma ich być. Zamówiłam włosy o długości taśmy 100 cm, czy straszczy to na całą głowę, jeśli moje włosy są cienkie i jest ich mało?
Bardzo proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam, :->

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

jaszczurus odpowiedział w temacie: Re: Przedłużanie włosów metodą easy - on POMOCY!

Nie wiem czy wystarczy ale przyklejej je od dołu 2,5 cm od linii włosów.
Ogólnie nie polecam tej metody :(

Może tu znajdziesz też pomoc.
http://www.4great-hair.com/info_pages.php?pages_id=5

Jeszcze...

igu666 odpowiedział w temacie: Re: Przedłużanie włosów metodą easy - on POMOCY!

Dziękuję, ale niestety nie opisano tam tej metody, dlaczego nie polecasz tej motody?

jaszczurus odpowiedział w temacie: Re: Przedłużanie włosów metodą easy - on POMOCY!

O ile dobrze pamiętam mocuje się taśmę za pomocą kleju, który strasznie niszczy włosy.

Jeszcze...

aganova odpowiedział w temacie: Re: Przedłużanie włosów metodą easy - on POMOCY!

Klej nie tylko niszcy ale i plącze włosy... :-x widziałam tą metodę przedłużania na pokazach i taśma była przyklejana pod pasmem i na paśmie włosów-zdecydowanie odradzam jeśli nie chcesz mieć jeszcze mniej włosów niż masz :cry:

igu666 odpowiedział w temacie: Re: Przedłużanie włosów metodą easy - on POMOCY!