Klienci powiedzieli

  • Edyta*
  • Edyta* Avatar

Edyta* odpowiedział w temacie: Re: Klienci powiedzieli

Opowiem wam historie z dreszczykiem ;-) Przyszla kiedys stala klientka na strzyzenie do mojej kolezanki-Pani w srednim wieku.Po strzyzeniu jak zawsze zadowolona podchodzi do kasy-kolezanka ja kasuje.Ta daje jej 100zl ale u nas w kasie pucha w drobnych to kolezanka jej mowi ze czy nie mam nic drobniej,ta wziela te 100zl i poszla do meza po zgodne.Skasowaly sie i pozegnaly ;-) Moze nie do konca pozegnaly bo ta Pani wparowala do nas przed 21:00 ze mamy jej oddawac te 100zl ktorych ona nie moze znalezc a my jej jak ona powiedziala "zwedzily" :oops: Przybiegla szybko menagrka i reszta fryzjerek i zaczelismy szukac,przeliczac w kasie czy nie ma tych 100zl.Wszystko nam w kasie sie zgadzalo,menagerka dala nawety tej Pani wykaz z calego dnia,jednak nic ta Pania nie zadowolilo-powiedziala ze te 100zl nie poszlo do kasy tylko do naszej kieszeni,a najprawdopodobniej do kieszeni mojej kolezanki,a ta byla pewna ze ta Pani wkladala piniazki do torebki.Pani wyszla z ogniem na twarzy od nas,a my same i kolezanka bylysmy wszoku po tej calej sytuacji.Minal tydzien-przyszla Pani od tych nieszczesnych 100zl z PRZEPROSINAMI :-) ze znalazla je w rekawiczce w torebce :lol:

#923

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Posty: 378

baldek odpowiedział w temacie: Re: Klienci powiedzieli

To u mnie w salonie jest taka pani, która zawsze coś do jedzenia przyniesie. Zamiast napiwku.
Też może być bo całkiem dobrze gotuje/piecze

#968

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Edyta*
  • Edyta* Avatar

Edyta* odpowiedział w temacie: Re: Klienci powiedzieli

Czyli obiad i podwieczorek macie z glowy? :lol:
Mnie jedna klientka chciala swatac-mialam kastink na meza :mrgreen: Niestety rzaden nie powalil mnie na kolana fryzura :mrgreen:

#975

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Posty: 1687

fryzjer odpowiedział w temacie: Re: Klienci powiedzieli

Czyli jak żona zrobi śniadanie to FULL serwis jest :lol: i jak tu ciężko zyć.

A co swatania to ile razy mnie klientki podrywały :-D nie wiem co baby widzą w fryzjerach :-) dobrze, że żona ze mną nie pracuje bo czasem by była masakra. Nożyczki w plecy by wbiła klientkom.

#988

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Edyta*
  • Edyta* Avatar

Edyta* odpowiedział w temacie: Re: Klienci powiedzieli

Co widza Baby we fryzjerach???? :-D

Baba + fryzjer=wiecej kasy na inne wydatki :-D

#990

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Posty: 378

baldek odpowiedział w temacie: Re: Klienci powiedzieli

Oj, kobiety potrafia zostawić duże pieniądze w salonie a jak widzą, że jakiś facet pracuje to dopiero masakra jest.

#996

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Aniafryzjerbygaganova
Zasilane przez Forum Kunena

Najnowsze posty na forum